TAG: Всичко друго, освен книгите

Поредния таг в историята на блога. Тагването идва от прекрасната RoseRed’s world Blog . Гледах видеото на Четат ли двама”, което страшно ми хареса, защото беше интересно и дава възможност да опознаеш малко повече хората, стоящи зад проекти като влогове, блогове и т.н. Та, ето и моите отговори на въпросите по този таг, а именно: Всичко друго, освен книгите.

TAG.png

1. Кой е анимационният филм, който много харесвате?

Аниманиционният филм, който най-много харесвам е “Омагьосания император” (The Emperors New Groove). Толкова забавен, абсурден, пълен с поуки и много смях. Гледала съм го сигурно над 30 пъти и станам голяма досада, ако го гледам с някой друг, защото знам всяка една реплика наизуст. Всяка. Една. Просто е гениален и според мен неоценен, защото повечето хора не са го и чували. А дублажа е върховен. Говорейки за това, ще взема да си го пусна ей сегичка 😀

1234

2. Коя е любимата ви песен в момента?

Аз слушам всякаква музика. Наистина всякаква. Както слушам Slipknot, в следващият момент минавам на Daddy Yankee, и след това на Ed Sheeran. Трите песни, които нон стоп ми се въртят в главата и съответно и на плейърите са в последно време са:

  1. Ed Sheeran – Shape of you
  2. Pitbull & J Balvin – Hey Ma ft Camila Cabello (Spanish Version)
  3. СкандаУ – Replay

5.gif

3. Какво друго можеш да правиш с часове, освен да четеш?

deanБърз отговор: да гледам сериали и филми. Едно време гледах много сериали, сега за жалост нямам много време за тях. А за филмите да не говорим. Друго, което мога да правя с часове е да говоря за книги, сериали и филми 😀 (Голяма изненада, няма що). 😀

 

4. Какво обичате да правите, за което хората, които ви следват и четат не знаят, че обичате да го правите?

Ох, обичам да снимам. И да рисувам. Едно време исках да запиша да уча фотография – обожавам да заснемам небе, слънце, дървета. Все още понякога снимам и се залагам на някакви места, за да направя добри снимки, но уви, не ми се получава вече като едно време.

5. Кое е любимото ви нещо, за което обичате да учите или научавате нови неща?

Хм .. любимото ми нещо, което ми е интересно и мога да чета и да се ровя с часове са митологиите – Египетска, Скандинавска, Гръцка.Мога да чета и гледам документални филми, свързани с това, нон-стоп.

6. Какво необичайно нещо можеш да правиш?

Дефинирайте необичайно нещо … Мога да се включа като Рали, мога да пиша. В смисъл, колко мога, само аз си знам, но когато съм в едни особени състояния на духа, започвам да пиша. Рядко ги давам на някой да ги прочете, така че ако ви дам да прочетете нещо мое, считайте се за привилигеровани. 😀

7. Назови нещо, което си направил през изминалата година.

През изминалата година започнах да водя блога си. Изпаднах в най-голяма депресия, за целия ми живот до момента. Абе .. миналата година беше както хубава, така и ужасна.

8. Кой е последният ви личен проект?

Последния ми личен проект е опитите да се събера. Иначе преди това: блога 🙂

9. Назовете нещо за което често си мислите, докато гледате през прозореца.

Ако вали, си мисля: “Боже, колко хубаво време.” Ако не вали, си мисля “Е няма ли да завали вече, егати…”. П.П. Обожавам дъждовно време, и не като повечето хора: “Обичам да вали, но да съм си вкъщи.”. Обичам да вали докато съм навън, докато съм някъде вътре. Никога не нося чадър и се разхождам, карам колело и правя всичко останало под дъжда. С КЕФ! 🙂

10. Назовете нещо, което ви е любимо, но го назовете подробно.

Любимо ми е да ходя по магазините сама. Да си вляза във всеки един магазин, да награбя много дрехи, да си ги пробвам една по една, да си се туткам колкото искам, без някой да ми дава зор. Да си обиколя абсолютно всичко, да изхарча едни пари и накрая да седна да хапна някакъв junk food за финал. Ммммм

11. Кажете първото нещо, което си мислите в момента.

Мисля си колко ми е объркан живота в момента.

Е, надявам се да не съм ви депресирала с моите отговори. Ако има нещо, което ви интересува: питайте на воля в коментарите. Обичам да отговарям на въпроси (което си и личи от таговете :D).

Feel free (както се казва на чист български език) да направите този таг, ако ви харесва 🙂 И да не забравите: Споделете резултатите.

3 thoughts on “TAG: Всичко друго, освен книгите

  1. Ох! Винаги гледам да те тагвам вече, защото отговорите ти ми носят чисто удоволствие. Ти си моя порода човек. Особено много се радвам на музикалният ти отговор и аз така както ми върви Godsmack и почва едно кръшно Despacitoooo 😀

    Like

Leave a Reply

