The Secret Life A Book Blogger TAG

Хайде поредния TAG. Редно е между постовете за tag-ове да взема да постна някое от започнатите ревюта, но не се получава. Благодаря на Рали от RoseRed’s World за отправената недиректна покана 🙂 Ако ви допадне идеята, впускайте се смело 🙂

books
Source: http://www.bloglovin.com

1. От колко време си блогър?

“Seasons of Aya” съществува от Март 2016, но преди това имах опити с блог за Do It Yourself идеи. Не ми оставаше много време за него и така си остана с два-три поста само. Така чеее обобщето – от Март 2016 😀

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?

Това е много tricky въпрос. Не съм много активна в последно време и се чувствам искрено виновна пред себе си. Надявам се никога да не спра и с времето постовете ми да станат добри и полезни. 🙂

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?

Най-доброто нещо за мен е, че изкарвам тези мисли от собствената си глава. Обожавам да обсъждам книги, филми и сериали. Това наистина мога да кажа, че са моите страсти. Щом ми излезе името “Ходещото IMDB” не знам, не знам .. 😀 За мен е облекчение и удоволствие да пиша постове, макар повечето пъти да са по-постни от постни сърми 😀

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?

Най-лошото .. хмм .. Може би това, че речника ми, уви, не е толкова богат, за да изразя всичко, което ми е в главата относно някоя творба. Трудно ми е да избягвам споилерите (повечето пъти е направо невъзможно). Това е и причината да не пускам постове за сериали, защото там е изключено да НЕ споменеш нещо без да издадеш ключов момент. Иска ми се естествено блога ми да е четен, харесван и предпочитан, но се надявам че с времето и с повече активност ще постигна това. 🙂

5. Колко дълго ти отнема, за да намериш снимки, които ти харесват?

Използвам официалните снимки от издателствата на книгите (съответно IMDB за филмови постери). А и на един пост имам по една снимка, така че това не е проблем за мен 🙂

6. Кой е твоят book crush?

Няма такъв. Някак не го и разбирам 😀

7. Кой автор би желал да бъде в блога ти? (като интервю, например)

Амиии … определено са два (само до толкова ще се огранича, значи!) Имаме си Stephen King и Chuck Palahniuk. И двамата са ми най-голямата слабост сред авторите.

8. Какво носиш докато си пишеш поста?

Ъм, каквооо? 😀 Нямам си специален “ансамбъл” за писане на постове. 😀 Може би трябва да измисля нещо 😀

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?

Сядам и пиша. Няма приготвяне.

10. Какво мислиш за book blogger-ската общност?

Благодарение на блога се запознах (лично и задочно) с доста от книжните блогъри в България. Изпитвам страхотно удоволствие да виждам, че има и други хора, говорещи за книги с тази страст и хъс! Дава ми надежда 🙂 Въпреки, че както Рали спомена, главно виждам постове за YA книги, което не е лошо, но има свят и страхотни книги и извън тях. 🙂

11. Какво мислиш, че човек трябва да прави, за да има успешен блог?

Охоо, не питайте мен 😀

3 thoughts on “The Secret Life A Book Blogger TAG

  1. Ще се изтрепем за Краля ей!!! Всички го искаме 😀 Да ти кажа, очаквах повече време да го забавиш, но пък много ми харесаха отговорите ти! Веднага да споделиш DIY блога!!!! Може да си харесам нещичко и там.

    8 е един мега тъп въпрос 😀 нали, нали?

    А относно 10… точно за това харесвам блогът ти, определено предлага по-различни неща от общото пространство.

    Like

    1. Краля си е Крал и туй то!
      За 8ми въпрос – хахаха абсурден е. Може по анцунг 😀
      DIY блога е мноого празен, но заповядай: https://doityourselfbg.wordpress.com/ 🙂

      А пък виж в секцията “Списък на ревюта” какво се очаква в блога (надявам се скоро). Добре е вместо само да се обяснявам кои са любимите ми книги, да взема да напиша ревюта за тях 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

