За мен

Здравейте,

Името ми е Ася, но може да ме срещнете на повечето места (както и тук) като Ая. В този блог ще споделям своите виждания относно книги, филми и сериали. Първоначално идеята на блога беше да обедини ревюта с новини, свързани с изброените по-горе неща, но в течение на няколко месеца установих, че това не е лесна работа. За това реших да наблегна само на авторското. Така че тук, в Seasons Of Aya може да намерите мои ревюта на книгите, филмите и сериалите, които са попаднали в полезрението ми.

yoga for books

Малко повече за вкуса ми към книги може да видите в Goodreads профила ми ето ТУК. В категорията любими автори попадат Стивън Кинг, Чък Паланюк и Джордж Р. Р. Мартин. Въпроса за любима книга е труден: знаете, че никой няма една любима книга. Но като такива мога да посоча “Дългата разходка” и “Гняв” от Стивън Кинг; поредицата “Песен за огън и лед” на Джордж Р. Р. Мартин; “Боен Клуб” и “Оцелелият” на Чък Паланюк, Трилогията “Милениум” на Стиг Ларшон, “Метро 2033” на Дмитрий Глуховски и др.

Много ме е яд, че профилите на IMDB не са публични и така няма как да видите сами кои филми харесвам, кои не, какво съм гледала и какво не. Не се ограничавам от към жанрове – гледам всякакъв тип филми и сериали. Предпочитам мистериите, Sci-fi и тези, снимани по комикси. Също така обожавам тези, който са свързани с мафията. Като любими филми бил посочила шведската трилогия “Милениум”, “Изкуплението Шоушенк”, “Интерстелар”, “Боен клуб”, “Американска История Х”, “Реквием за една мечта”, “Добри момчета”, “Седем”, ” Мементо”, поредицата “Смъртоносно оръжие”, “Слиипърс”, “Специален доклад”, филмите за Ханибал Лектър и още и още.

Относно сериалите, фаворити са ми “Изгубени”, “Игра на Тронове”, “Викинги”, “Живите мъртви”, “Breaking bad” (нее, няма да използвам българското заглавие), “Последователите”, “Декстър”, “Експериментът”, “Extant”, “Клъцни/Срежи”, “Престъпна империя” и други.

Надявам се да ви хареса блога и ако имате някакви препоръки, забележки или просто искате нещо да споделите, може да го направите в секцията за коментари отдолу или на фейсбук страницата на Seasons Of Aya. 🙂

Поздрави и приятно четене,

Ая 🙂

Leave a Reply

